Quan hệ Doanh nghiệp & Cựu sinh viên
Đăng nhập | Đăng ký

Search form

Danh mục
  • Giới thiệu
  • Thông tin
  • Tuyển dụng
  • Doanh nghiệp
  • Cựu sinh viên
  • Thực tập
  • Liên hệ

    Search form

Thông tin tuyển dụng

You are here

Trang chủ » Tuyển dụng » Thông tin tuyển dụng » Công ty TNHH SDI Việt Nam tuyển nhân viên

Công ty TNHH SDI Việt Nam tuyển nhân viên

Thông Tin Tuyển Dụng
Nơi làm việc: 
TP. Hồ Chí Minh
Mức lương: 
Thương lượng
Số lượng tuyển dụng: 
3
Thời hạn nhận hồ sơ: 
14/09/2017
Yêu cầu công việc
Mô tả công việc: 

1/ Technical Team Leader

Responsibilities

  • Install, configure, test and maintain operating systems, application software and system management tools at customer site
  • Consult, design, configure, set up and maintain network as well as security infrastructure matched customer requirements
  • Depend on the services that we provide to customers, you have to:
    • ​Manage and monitor all installed systems and infrastructure at customers sites
    • Proactively ensure the highest levels of systems and infrastructure availability for customers
    • Monitor and test application performance for potential bottlenecks, identify possible solutions, and work with developers to implement those fixes
    • Maintain security, backup, and redundancy strategies
  • Provide onsite and remote support to customers
  • Liaise with vendors and other team member for problem resolution at customer sites
  • Arrange, assign task and follow up result of each team member
  • Complete all duties is assigned by BOD.

Requirements:

  • University Degree
  • At least 3 year of experience as a Technical Team Leader
  • Proven working experience in installing, configuring and troubleshooting.
  • Solid experience in the administration and performance tuning of application stacks and network infrastructure
  • Experience with virtualization and containerization (e.g., VMware, Citrix)
  • Experience with monitoring systems
  • Solid networking knowledge (OSI network layers, TCP/IP)
  • Team work spirit and ability of working individually
  • Must have strong organizational, communication and project management skills
  • Willing to travel to customer sites and company branches
  • Good English communication skills.

2/ It Helpdesk

Roles & Responsibilities

  • Provide installation, management, support and disposal for basic IT equipment such as telecommunication devices, workstations in general computer, scanner and peripherals used by customers and company.
  • Install, manage and resolve issues related to IT equipment.
  • Provide general information to users about computing services provided by SDI.
  • Work directly with users to resolve their problems related to accesses to any IT services. This task includes gathering information, troubleshooting, conducting research or using the knowledge base to find correct solutions for users.
  • For critical issues or issues which cannot be resolved, escalate to other IT specialists or vendors for further analysis and resolutions.
  • Other tasks assigned by supervisor.

Requirements

  • Technical
    • Relevant college degree is required.
    • Minimum 1 year of experience in troubleshooting or repair IT equipment such as network infrastructure, computer system, telephony systems.
    • Have broad knowledge in different IT domains to support end-users is desirable.
  • Behavioral
    • Good written & spoken English communication skills.
    • Customer service oriented mentality.
    • Ability to prioritize and multitask.
    • Willing to travel to customer sites and company branches (Binh Duong, Dong Nai, Ha Noi, Myanmar, Cambodia…)
    • Excellent phone etiquette.

Contact Info.:

  • Email: thuy.luu@sdivn.com (HR)
  • Ad.: Suite 606, Indochina Tower, 4 Nguyễn Đình Chiểu St., Dist. 1, HCMC.
    • Floor 2, 622A An Phú, An Phú W.,  Dist. 2, HCMC.
Kiến thức chuyên môn: 

như trên

Kỹ năng: 

như trên

Bằng cấp: 

University Degree

Kinh nghiệm: 

At least 3 year of experience as a Technical Team Leader

Yêu cầu hồ sơ: 

Contact Info.:

  • Email: thuy.luu@sdivn.com (HR)
  • Ad.: Suite 606, Indochina Tower, 4 Nguyễn Đình Chiểu St., Dist. 1, HCMC.
    • Floor 2, 622A An Phú, An Phú W.,  Dist. 2, HCMC.

 

Thông tin khác
Thời gian phản hồi kết quả phỏng vấn (dự kiến): 
Càng sớm càng tốt
Liên hệ và nộp hồ sơ
Bạn không có quyền xem thông tin này. Vui lòng Đăng nhập hoặc Đăng ký

Tuyển dụng

  • Thông tin tuyển dụng
  • Doanh nghiệp đăng tuyển dụng
  • Chia sẻ nghề nghiệp
  • Giới thiệu
    • Về Hoa Sen
    • Đào tạo
    • Hợp tác quốc tế
    • Sinh viên tương lai
    • Sinh viên Hoa Sen
    • Doanh nghiệp - Cựu sinh viên
    Khoa
    • Khoa Kinh tế và Quản trị
    • Khoa Thiết kế và Nghệ Thuật
    • Khoa Công nghệ thông tin
    • Khoa Khoa học xã hội và nhân văn
    • Khoa Ngôn ngữ và Văn hóa quốc tế
    • Khoa Du lịch
    • Khoa Luật
    • Khoa Tài chính - Ngân hàng
    • Khoa Logistics và Thương mại Quốc tế
    • Bộ môn Triết học
    Trung tâm/ Phòng
    • Đảm bảo chất lượng & Khảo thí
    • Tham vấn tâm lý
    • Service Learning
    • Quản lý nghiên cứu khoa học & Hợp tác quốc tế
    • Viện đào tạo liên tục
    • Viện đào tạo quốc tế
    • Viện đào tạo sau đại học
    Truy cập nhanh
    Dự tuyển vào Hoa Sen
    Campus tour
    Tuyển dụng
    Thư viện
    Liên hệ
    App Hoa Sen

    Bản quyền © 2017 Trường Đại học Hoa Sen

    Trụ sở chính: 08 Nguyễn Văn Tráng, P. Bến Thành, Q.1, Tp.HCM

    Cơ sở Cao Thắng: 93 Cao Thắng, P.3, Q.3, Tp.HCM

    Cơ sở Thành Thái: 7/1 Thành Thái, P.14, Q.10, Tp.HCM

    Cơ sở Vatel: 120 Bis Sương Nguyệt Ánh, P. Bến Thành, Q.1, Tp.HCM

    Cơ sở Quang Trung 1: Đường số 5, CVPM Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Q.12, Tp.HCM

    Cơ sở Quang Trung 2: Đường số 3, CVPM Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Q.12, Tp.HCM

    Hotline: 028 7309 1991 - 028 7300 7272